دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1403 - 00:30

هفته دوم لیگ برتر| استقلال در اندیشه شکار قو در قزوین

هفته دوم لیگ برتر| استقلال در اندیشه شکار قو در قزوین
استقلال در هفته دوم لیگ برتر در حالی با ملوان دیدار می‌کند که به دنبال برتری دیگری برابر حریف شمالی خود است.
کد خبر : 929080

به گزارش خبرگزاری ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه مجهز به VAR سردار آزادگان قزوین به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم در هفته نخست موفق به کسب پیروزی شدند و در این دیدار حساس نیز به دنبال آن خواهند بود تا برتری‌های خود را در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر تداوم بخشند. استقلال که به خاطر جریان تند باد در قزوین، تلاش زیادی کرده بود تا همانند هفته گذشته در ورزشگاه سردار آزادگان بازی نکند به خاطر آنکه ورزشگاه شهدای شهر قدس مجوز‌های لازم را اخذ نکرد در نهایت پذیرفت تا بار دیگر در قزوین بازی کند هر چند به گفته فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال، آبی‌ها حاضر بودند بدون تماشاگر با ملوان دیدار کنند.

جواد نکونام در این دیدار گوستاوو بلانکو را همانند هفته قبل در اختیار ندارد و مهاجم آرژانتینی به خاطر مشکلی که در قراردادش دارد هنوز برای ادامه همکاری توافق نکرده، مهرداد محمدی هم تا پایان هفته ششم محروم است و از هفته هفتم می‌تواند به میدان برود. سید ابوالفضل جلالی و آلمیدین زیلیکیچ نیز کماکان مصدوم هستند و نمی‌توانند به زمین بروند. سرمربی تیم استقلال می‌تواند این هفته از کاکوتا و اندونگ بازی بگیرد و از این دو خرید مطرح خود در ترکیب تیم رونمایی کند. البته نکونام نگران وزش شدید باد که بر جریان بازی تأثیرگذار است خواهد بود. موضوعی که هفته گذشته بر روند بازی استقلال و شمس آذر اثر منفی گذاشت.  

ملوان در هفته نخست موفق شد برابر گل‌گهر سیرجان برنده شود و خود را در میان تیم‌های نیمه بالای جدول ببیند. مازیار زارع که به شکلی عجیب هدایت قوی سپید انزلی را بر عهده گرفت در حالی برای دومین بار سرمربی این تیم شده که پیش از شروع فصل سرمربی شمس آذر شد، اما پس از استعفای سعید دقیقی به عنوان سرمربی ملوان انتخاب شد تا دقیقی بار دیگر هدایت شمس آذر را بر عهده بگیرد. زارع دو فصل پیش هم سرمربی ملوان بود، اما نتایج خوبی با این تیم نگرفت و در نهایت استعفا کرد، اما این فصل با هدف آنکه بتواند رتبه‌ای بهتر از ششمی فصل قبل که با مهدی تارتار به دست آمد، به دنبال رتبه‌ای بهتر از ششمی است. در تیم بازیکنان سرباز خوبی حضور دارند که بخت موفقیت انزلی‌چی‌ها را افزایش داده‌اند.

دو تیم پیش از ۶۲ بار با هم دیدار کرده‌اند که ۲۶ بار استقلال و ۱۰ مرتبه ملوان برنده شده‌اند و ۲۶ بازی با تساوی خاتمه پیدا کرده است. این بار دو تیم با هدف کسب حداکثر امتیاز بازی می‌کنند و باید دید کدامیک موفق می‌شوند به نتیجه مطلوب خود دست یابند.  

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته